نرم افزار همه کاره دلفین

;

نرم افزار جامع مدیریت ارتباط با مشتری و مالی و انبار داری

امکانات و قابلیت های نرم افزار دلفین

ثبت و مدیریت اطلاعات مشتری

  • امکان ثبت اطلاعات مشتری به صورت تکی و یا ثبت گروهی مشتری ها از فایل های اکسل
  • ثبت و احراز هویت مشتری از طریق وب سایت اختصاصی شما
  • امکان گروه بندی مشتری ها ، و جستجوی پیشرفته اطلاعات ثبت شده
  • مدیریت کلیه فرایند ارتباط با مشتری (CRM)

مالی (اسناد مالی ، خرید ، فروش ، سفارشها)

  • ثبت اسناد دریافتی و پرداختی به صورت نقدی و مدت دار اعم از پول نقد ، چک ، برگه دستگاه pos و همچنین اقساط با امکان جستجوی پیشرفته و ارائه اطلاعات آماری از تراکنش های مالی
  • سیستم پیگیری و یادآوری خودکار اسناد مالی ، متصل به سیستم ارسال پیام کوتاه نرم افزار
  • مدیریت اطلاعات فروش و پیش فاکتورها بصورت کاملا واضح و به همراه ارائه اطلاعات آماری فروش
  • نمایش لیست های فروش بر اساس کالا و یا اسناد مالی و دریافت آمار فروش در قالب فایل خروجی
  • امکان جستجوی پیشرفته اسناد فروش و دریافت گزارشهای متنوع
  • امکان ثبت و مدیریت کالا و موجودی آن و مدیریت ارتباط کالا و بخش فروش
  • امکان ثبت سفارش مشتری و همچنین دریافت سفارش از وب سایت
  • ثبت و مدیریت اسناد خرید شما
  • ثبت و تسویه گروهی اسناد خرید و فروش
  • نمایش دیدگاه کلی مربوط به مشتری و همجنین صورتحساب و وضعیت بستانکار و یا بدهکار بودن مشتری
  • نمایش عملکرد کلی و محاسبه سود و زیان و همجنین عملکرد فروشندگان
  • کلیه اطلاعات مالی شامل بخش های فروش ، خرید و سفارش ها و همچنین کالاها و دیگر موارد مورد نیاز قابلیت نمایش در وب سایت اختصاصی شما بصورت یکپارچه با نرم افزار دلفین را دارا میباشند

پرسنل و واحد سازمانی

  • مدیریت پرسنل و واحدهای سازمانی و امکان ثبت اطلاعات پرسنل در قالب واحد های سازمانی
  • اختصاص سطح دسترسی به کاربران سیستم جهت دسترسی به بخشهای مختلف نرم افزار
  • گزارش عملکرد پرسنل در تمامی بخش های نرم افزار

انبارداری

  • امکان تعریف چندین انبار و کالا های متفاوت و حد اقل موجودی کالا جهت نمایش پیام تامین موجودی کالا
  • انجام تراکنش های مختلف ، مانند ورود و خروج کالا به انبار ، حواله بین انبار ها ، خروج کالای امانی و ... که هر یک از اعمال انجام شده به طور هوشمند با بخش های دیگر نرم افزار مانند سفارشات ، خرید و بخش فروش در اتباط می باشند.
  • مدیریت تولید و مونتاژ کالا
  • مدیریت ، جستجو و همچنین گزارشگیری از اعمال انجام شده در انبارها و موجودی آنها

خدمات و سرویس دهی

  • امکان ثبت خدمات به مشتری و امکان یادآوری آن به صورت دوره ای (روزانه،ماهیانه و سالانه) به پرسنل مربوطه
  • ثبت سرویس دهی به کالا و یا تعمیر قطعات و مدیریت روند سرویس دهی و تعمیر به همراه اطلاع رسانی به مشتری از طریق سیستم ارسال پیام کوتاه
  • مدیریت قرار های ملاقات و رویداد ها و ارتباط موثر آن با سیستم ارسال پیام کوتاه

ارتباطات

  • امکان ارسال و دریافت پیام کوتاه به صورت انبوه از خط اختصاصی شما و یا حتی گوشی موبایل و جستجوی پیشرفته پیام های کوتاه ارسالی و دریافتی
  • ارسال پیام کوتاه انبوه برای لیست مشتری ها ، پرسنل و یا ارسال از فایل های اکسل به صورت کارآمد
  • امکان دریافت پیام کوتاه و نمایش نموداری اطلاعات دریافتی (مواردی همچون نظر سنجی)
  • ثبت نامه های ارسالی و دریافتی بصورت دسته بندی شده بر اساس مشتری ،واحد سازمانی ، پرسنل و ... با اعمال سطوح دسترسی و با امکان جستجوی پیشرفته نامه ها حتی در متن نامه .
  • امکان دریافت و ذخیره ایمیل ها و امکان ارسال ایمیل بصورت گروهی و جستجوی ایمیل های ارسالی و دریافتی
  • ارسال خودکار فایل های مختلف برای تمامی ابزارهای دریافت کننده از طریق بلوتوث

گرازش ها و نمودار

  • امکان دریافت نمودار های متنوع بر اساس اطلاعات بخش های مختلف ، مانند میزان فروش کالا در هر روز ، نمودار مبلغ دریافتی و پرداختی به تفکیک روز ، تعداد خدمات و سرویس ارائه شده به مشتری ، نمودار ارسال پیام کوتاه و نمودار و گزارش های کاربردی دیگر .
  • نمودار عملکرد پرسنل و فروشندگان
  • امکان دریافت خروجی در قالب فایل از گزارش های مختلف

آنلاین

  • امکان راه اندازی بصورت آنلاین و آفلاین سیستم
  • امکان دسترسی به نرم افزار از طریق کاربران مختلف از مکان های متفاوت بصورت آنلاین
  • امنیت بالا در دسترسی به اطلاعات با توجه به واحد سازمانی تعریف شده و سطوح دسترسی کاربر

اتوماسیون دلفین

یک اتوماسیون کامل و بی نقص

نرم افزار دلفین با وب سایت فروشگاهی دارای اطلاعات یکپارچه و متمرکز می باشد و این باعث شده شما بتوانید با راه اندازی سایت فروشگاه اینترنتی در کنار این نرم افزار یک سیستم و بستر تمام اتوماتیک برای ارتباط با مشتری خود ایجاد نمایید

تمامی فرایند ثبت سفارش ، فروش ، دریافت وجه و خدمات دهی از ابتدا تا زمان تحویل کالا به مشتری و پس از آن از طریق نرم افزار و سایت قابل اجرا و پیگیری می باشد

پرسش و پاسخ

  • avatar

    مهدی نظری
    1399/09/24 پرسش

    با سلام
    قیمت محصول چند هست ؟
  • avatar


    1399/09/24 پاسخ

    با عرض سلام
    قیمت پایه نرم افزار 3 میلیون تومان می باشد به همراه یک سال پشتیبانی
    برای اطلاع از موارد دیگر و هزینه امکانات مازاد لطفا تماس بگیرید

ارسال نظر / پرسش

*نام
ایمیل
شماره تماس
*متن پیام
Scroll to Top