امکانات و قابلیت های نرم افزار دلفین
ثبت و مدیریت اطلاعات مشتری
- امکان ثبت اطلاعات مشتری به صورت تکی و یا ثبت گروهی مشتری ها از فایل های اکسل
- ثبت و احراز هویت مشتری از طریق وب سایت اختصاصی شما
- امکان گروه بندی مشتری ها ، و جستجوی پیشرفته اطلاعات ثبت شده
- مدیریت کلیه فرایند ارتباط با مشتری (CRM)
مالی (اسناد مالی ، خرید ، فروش ، سفارشها)
- ثبت اسناد دریافتی و پرداختی به صورت نقدی و مدت دار اعم از پول نقد ، چک ، برگه دستگاه pos و همچنین اقساط با امکان جستجوی پیشرفته و ارائه اطلاعات آماری از تراکنش های مالی
- سیستم پیگیری و یادآوری خودکار اسناد مالی ، متصل به سیستم ارسال پیام کوتاه نرم افزار
- مدیریت اطلاعات فروش و پیش فاکتورها بصورت کاملا واضح و به همراه ارائه اطلاعات آماری فروش
- نمایش لیست های فروش بر اساس کالا و یا اسناد مالی و دریافت آمار فروش در قالب فایل خروجی
- امکان جستجوی پیشرفته اسناد فروش و دریافت گزارشهای متنوع
- امکان ثبت و مدیریت کالا و موجودی آن و مدیریت ارتباط کالا و بخش فروش
- امکان ثبت سفارش مشتری و همچنین دریافت سفارش از وب سایت
- ثبت و مدیریت اسناد خرید شما
- ثبت و تسویه گروهی اسناد خرید و فروش
- نمایش دیدگاه کلی مربوط به مشتری و همجنین صورتحساب و وضعیت بستانکار و یا بدهکار بودن مشتری
- نمایش عملکرد کلی و محاسبه سود و زیان و همجنین عملکرد فروشندگان
- کلیه اطلاعات مالی شامل بخش های فروش ، خرید و سفارش ها و همچنین کالاها و دیگر موارد مورد نیاز قابلیت نمایش در وب سایت اختصاصی شما بصورت یکپارچه با نرم افزار دلفین را دارا میباشند
پرسنل و واحد سازمانی
- مدیریت پرسنل و واحدهای سازمانی و امکان ثبت اطلاعات پرسنل در قالب واحد های سازمانی
- اختصاص سطح دسترسی به کاربران سیستم جهت دسترسی به بخشهای مختلف نرم افزار
- گزارش عملکرد پرسنل در تمامی بخش های نرم افزار
انبارداری
- امکان تعریف چندین انبار و کالا های متفاوت و حد اقل موجودی کالا جهت نمایش پیام تامین موجودی کالا
- انجام تراکنش های مختلف ، مانند ورود و خروج کالا به انبار ، حواله بین انبار ها ، خروج کالای امانی و ... که هر یک از اعمال انجام شده به طور هوشمند با بخش های دیگر نرم افزار مانند سفارشات ، خرید و بخش فروش در اتباط می باشند.
- مدیریت تولید و مونتاژ کالا
- مدیریت ، جستجو و همچنین گزارشگیری از اعمال انجام شده در انبارها و موجودی آنها
خدمات و سرویس دهی
- امکان ثبت خدمات به مشتری و امکان یادآوری آن به صورت دوره ای (روزانه،ماهیانه و سالانه) به پرسنل مربوطه
- ثبت سرویس دهی به کالا و یا تعمیر قطعات و مدیریت روند سرویس دهی و تعمیر به همراه اطلاع رسانی به مشتری از طریق سیستم ارسال پیام کوتاه
- مدیریت قرار های ملاقات و رویداد ها و ارتباط موثر آن با سیستم ارسال پیام کوتاه
ارتباطات
- امکان ارسال و دریافت پیام کوتاه به صورت انبوه از خط اختصاصی شما و یا حتی گوشی موبایل و جستجوی پیشرفته پیام های کوتاه ارسالی و دریافتی
- ارسال پیام کوتاه انبوه برای لیست مشتری ها ، پرسنل و یا ارسال از فایل های اکسل به صورت کارآمد
- امکان دریافت پیام کوتاه و نمایش نموداری اطلاعات دریافتی (مواردی همچون نظر سنجی)
- ثبت نامه های ارسالی و دریافتی بصورت دسته بندی شده بر اساس مشتری ،واحد سازمانی ، پرسنل و ... با اعمال سطوح دسترسی و با امکان جستجوی پیشرفته نامه ها حتی در متن نامه .
- امکان دریافت و ذخیره ایمیل ها و امکان ارسال ایمیل بصورت گروهی و جستجوی ایمیل های ارسالی و دریافتی
- ارسال خودکار فایل های مختلف برای تمامی ابزارهای دریافت کننده از طریق بلوتوث
گرازش ها و نمودار
- امکان دریافت نمودار های متنوع بر اساس اطلاعات بخش های مختلف ، مانند میزان فروش کالا در هر روز ، نمودار مبلغ دریافتی و پرداختی به تفکیک روز ، تعداد خدمات و سرویس ارائه شده به مشتری ، نمودار ارسال پیام کوتاه و نمودار و گزارش های کاربردی دیگر .
- نمودار عملکرد پرسنل و فروشندگان
- امکان دریافت خروجی در قالب فایل از گزارش های مختلف
آنلاین
- امکان راه اندازی بصورت آنلاین و آفلاین سیستم
- امکان دسترسی به نرم افزار از طریق کاربران مختلف از مکان های متفاوت بصورت آنلاین
- امنیت بالا در دسترسی به اطلاعات با توجه به واحد سازمانی تعریف شده و سطوح دسترسی کاربر
مهدی نظری
1399/09/24 پرسش
قیمت محصول چند هست ؟